söndag 6 november 2011

Söndagkväll

och jag känner mig sliten. Egentligen borde jag vara pigg och alert som varit ledig 4 dagar i följd, men efter maten ikväll råkade jag somna på soffan och det är inte lyckat för mig för då har jag grymt svårt att vakna till livs igen.

Mina lediga dagar har rusat förbi med mycket program hela tiden. Fredagen fick jag huset städat och efter det begav jag mig ut på stan i ärenden och för matshopping.
På kvällen var barnbarnet här och när han somnat blev det soffan och Idol.

Lördagen inleddes med Zumba-maraton (dvs.2h zumba)i Kristinestad. Alltid lika svettigt och roligt med verkligen inspirerande ledare. Efter det hem och duscha och pyssla på här hemma en stund och sen blev det dags att göra sig klar för ännu en K-stadsresa:)
Vi var med goda vänner till Crazy Cat på mat; jättegott! Sen fortsatte vi kvällen hos vännerna med kaffe och Italiensk chokladkaka. En lyckad kväll!


Idag har jag pysslat på här hemma och samtidigt fotat lite grann; här syns min ljusbricka på matbordet, Orkide'n som snart blommar om samt lite av mina nya gardiner.



Jag har också bakat vaniljbullar och de var jättegoda!

1 kommentar:

  1. så fin ljusbricka..o orkideen.. jag har oxå två st orkideer som har blomstänglar nu..så hoppas de tar sej.. bullarna ser goda ut!!

    SvaraRadera