lördag 25 september 2010

Lördagskväll igen !

Tycks alltid vara lördagskväll när jag kommer ihåg att jag har en blogg som borde uppdateras.

Denna dag vaknade vi till ett skitväder, regnet öste ner och inte blev det något slut på det heller. Först nu i kväll skingrade sig molnen och i stället känns det som om kylan ska ha kommit( 5 grader för en stund sedan).

Förmiddagen tillbringade jag i grannstaden i min mors sällskap. Det blev lite shopping (nya vinterskor o ett bälte) och ett cafebesök.

Eftermiddagen har jag tillbringat i köket. Jag har bakat semlor o bullar, samt kokat kött tills imorgon, sk.bryggarstek. Dessutom tillverkade jag en stor form lasagne som vi avnjöt till lördagsmiddag.

I kväll har jag suttit framför tv:n o stickat. Tända ljus och en kopp kaffe med nybakad bulle förgyllde kvällen. Nu lider denna dag mot sitt slut och imorgon har jag förhoppningar om att komma mig iväg på ett Zumba toning pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar