tisdag 1 december 2009

1 december !

Är det möjligt att det är första december redan?! Tittar man ut kan man ju inte tro det o sådär annars så rinner ju tiden bara iväg. Idag var det dags för första luckan , så då är det 23 dagar kvar till jul. Finns en hel del som man skulle vilja hinna på den tiden,men det blir att ta en dag i taget o se vad som blir gjort. Julen kommer nog ändå och den går lika snabbt som alla andra dagar.

Ikväll har jag äntligen fått upp mina vinter/julgardiner i vardagsrummet o som alltid förvånas jag av hur rummet ändras när man sätter upp gardiner med starka färger. Taket får en helt annan färgnyans och rummet blir mera ombonat.

Imorgon ska grejerna plockas bort från loppis så får se då om jag har mycket kvar som inte blivit sålt. Tycker själv att jag sålt ganska bra på de här 4 veckorna o det som inte gått nu sparar jag o så gör vi ett nytt försök på våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar